2006-07-25

Blöt...

Så här blöt blir man när man åker Flume Ride
- åtminstone om man som jag och Fredrik åker längst fram när man fem personer

Blöt. Har svårt att bestämma mig för vilket som var värst - att vara blöt efter Flume Ride när det började bli lite kyligt och jeansen var fuktiga och man kände sig lite kinkig mest, eller att som nu vara genomblöt av svett trots att man duschade för någon timme sen. Riktigt genomblöt var jag ju förstås efter fotbollen idag - två timmars ihärdigt spelandes i gassande sol, men då kändes det mer okej på något vis.

Får nog ta en kall dusch innan jag lägger mig, kan ju inte somna i den här värmen...

Sitter och sysslar med lite konsultjobb just nu. Databaser. I Access. Inte så himla upphetsande - tycker inte om att göra grafiska gränssnitt i Access alls. Men lyssnar på skön musik och tänker på att varje timme här blir en halvdag i Thailand, då är det lättare att motivera sig själv. Nu ska jag ta och fixa det sista och sen får jag väl ta och städa och plocka lite innan Åsa kommer hem imorgon.

Godnatt ni där ute som läser!

Inga kommentarer: