Felanmälningar på flyg
Satt och sorterade lite mail i väntan på att jag skulle gå och lägga mig och hittade ett gammalt mail med felanmälningar för flygplan som är så hilarious att jag bara måste posta det här. Det är alltså piloter som skriver en liten lapp med beskrivningen av felet till teknikerna och sen får en liten lapp tillbaka som bekräftelse på att det "åtgärdats". Man blir ju lite orolig - men det är tydligen så att det här företaget är ett av de få som aldrig haft någon stor olycka.
P: Left inside main tire almost needs replacement.
S: Almost replaced left inside main tire.
P: Test flight OK, except auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.
P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.
P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.
P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
S: Cannot reproduce problem on ground.
P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.
P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.
P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what they're for.
P: IFF inoperative.
S: IFF always inoperative in OFF mode.
P: Suspected crack in windshield.
S: Suspect you're right.
P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.
P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.
P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.
P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed.
P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.
S: Took hammer away from midget.
2 kommentarer:
hahahahaha, helt underbara :)
*asg*
Det gör ont.. jag skrattar..
Skicka en kommentar