2006-12-05

Mera tid?!

Kan man köpa mera tid någonstans? Börjar dra ihop sig inför resan nu och även om jag vill att de här två veckorna (och 6 timmar och 50 minuter - men vem räknar) ska gå så snabbt som möjligt så behöver jag mer tid! Har en del jobb att avsluta och har just insett att jag inte har en chans att hinna med allt. Så man får väl prioritera. Upp med bra betalda jobb som är tämligen tidsbegränsade. Upp med det fasta jobbet så klart. Ner med lägre betalda jobb som inte har någon egentlig gräns. Upp med en labb i skolan som bör bli klar. Ner med en projektkurs verkar det som - alla i gruppen verkar tycka det samma, åtminstone i praktiken. Jätteupp med framläggning och rättning av rapport - detta ska bli ordentligt gjort! Upp med förberedelser för examensfesten - woopie!

Inte blir det bättre av att jag inte har någon ledig tid heller. Idag kommer jag hem vid nio tidigast. Imorgon är det julfest med Attentec - inga lediga timmar där inte. Torsdag är det hem vid sju kanske - då ska vi väl fixa klart framläggningen och sista labben. Helgen är det Stockholm - förvisso ledig, men inte tillgänglig tid. Funderar på att åka upp söndagen och ner söndagen också - känns lite trist bara. Samma sak nästa vecka. Kvällarna är fullbokade fram till fredagen då det hela kulminerar i examensfest och sen på lördagen så åker jag till Stockholm. Good bye sweet Sweden, vi ses om två månader!

Framläggningslokal bokad. Framläggningen är måndag 11 december i John von Neumann. Finns säkert plats för den intresserade!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tid är det då? Har inte tid att sitta där hela dagen och vänta på att ni ska dyka upp ;)

dathui sa...

Välkommen till föreningen för införande av fler dygn per dygn ;)