2006-12-18

Sista dagen inför resan

Ååååh! Nu är det inte långt kvar tills jag åker! Imorgon vid två lyfter planet. Nejdå, jag är inte alls nervös. Kan jag försöka intala mig själv åtminstone.

Idag ska jag gå på stan och fixa det sista inför resan, typ införskaffa öronproppar och ett lås till ryggsäcken bland annat. Kanske skriva ihop en adresslista till folk så att jag kan skicka vykort, men å andra sidan så går det nog lika bra att fixa från Thailand egentligen. Hur som helst, det blir nog bra.

Helgen har varit väldigt "trevlig". Examensfesten var helt suverän, den var verkligen allt man förväntade sig och mycket mer. Kändes lite som att ta studenten på nytt faktiskt. ;) Igår hade vi lill-jul med mamma och syrran och familjen. Det var jättetrevligt. Julmat som den ska smaka på riktigt och lite julklappsutdelning. Alltid kul att se barnens reaktioner - då kan man minnas hur det var att vara barn.

Inga kommentarer: