2006-06-18

Jobb på en söndag?

Pfffs. Vilken dag. Kändes som om jag vaknade hyfsat utvilad och sen gick förmiddagen (9-12 ungefär) åt till att ha ett möte hemma i lägenheten. Mötet var med Kenneth som jag gör ett litet konsultjobb tillsammans med, där vi ska göra en förstudie för en databas. Är ganska intressant och verkar som om det blir riktigt bra. Blir lite tajt med tid inför midsommar bara, men det ska nog gå att få ihop ändå.

Efter det åt jag och Åsa lite lunch och hjälpte henne att packa väskorna tills hon skulle åka till Göteborg och släkten. Vid två skulle jag iväg till ett litet cafémöte med Mensa, för att testa hur folket verkar vara och om det är något att ha. Åsas cykelnyckel var tyvärr borta för tillfället, så jag orkade inte riktigt ta mig dit. Istället blev det lite biljard med Fredrik och Jenni och sen lite nudelgratäng (femte dagen i rad kanske?).

Kvällen har gått till att spela beach volley igen. Gud vad roligt det är, och nu har man kommit in i det så pass att det går hyfsat bra. Man blir väldigt sandig dock, så efteråt är det en obligatorisk dusch och intvålning för att få bort all sand. Sanden vägrar att lossna (förutom när man står i hallen, väldigt intressant) utan att man gnuggar den.

Nu ska jag nog sova tidigt, alternativt äta en kvällsmacka och jobba lite. Får se hur kvällen urartar sig. ;)

Godnatt!

Inga kommentarer: