2006-05-12

Utekravall

Lite allvar så här på förmiddagen. Först ska jag nog ringa några företag om sponsring av sektionen, sommarjobb till mig och ett företagsbesök jag inplanerat åt sektionen på tisdag som inte verkar kunna bli av. Sen ska jag skriva en sammanfattning om tjänsten som projektledare för studiebesök här på LiTH som jag haft under året, så att de kan söka en ny student till nästa år. Det sista jag ska göra idag är väl att skriva klart mitt testamente för posten som näringslivsansvarig, sen har jag varit duktig så det räcker för en dag tror jag.

Nästa år blir det inga engagemang för mig alls, det har jag varit väldigt noggrann med. Det blir sista året på universitetet, så då gäller det att ta de sista poängen, få exjobbet gjort och jobba vid sidan av. Kanske försöka starta upp det egna företaget som jag haft på gång ett tag nu. Det enda jag tagit på mig till nästa år är att sitta med i stadgerevisionsgruppen som ska se över sektionens stadgar, men det tar nog inte många timmar sammanlagt. I övrigt har jag lyckats hålla mig borta från allt som folk försökt få mig att ställa upp på, något jag är ganska stolt över!

Resten av dagen ska spenderas i solen med en god cider och en trevlig bok tror jag. Blir en lagom förförfest inför grillningen med sektionen. Åsa och resten av fadderiet ska presentera sitt tema för sektionen (självklart känner jag redan till det eftersom de bott hos oss i två veckor i stort sett), men det ska bli kul att se dem i full stass och höra dem sjunga för första gången. Jag tror de kommer vara jätteduktiga! Efter grillningen är det Utekravallen, dvs. ett utedisco där alla har sina overaller på. Ska bli kul, fast min overall luktar fortfarande riktigt äckligt efter skumpartyt i Norrköping förra veckan. Jag funderade på att bada med den i poolen igår, men var rädd att den inte skulle torka tills ikväll. Nästa poolparty ska den definitivt tvättas (och alla vet att man bara tvättar en overall med sig själv i, det är enda sättet. :P ).

Lunch är nog en tanke, ska nog ta baguette med brieost i solen, kanske komplettera med något mer matigt också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vänta nu... ! Bara engagera dig i stadgerevisionsgruppen? Men du tänker ju sitta kvar i näringslivsutskottet ju! (Om än inte som ordföradne...) Och idag sa du något i stil med "Hörru Jenni, ska inte vi se till att sitta med i alla utskott i sektionen?" ;D Jag menar, studienämnden är väl givet, eller? Och webbgruppen lär du ju inte hoppa av, även om det inte är så mkt jobb. Och marknadsföringsutskottet... bara för sakens skull? :D

Hehe, du kommer aldrig komma härifrån :P