2006-05-15

Vårdcentralen

Nu har jag pratat med vårdcentralen iaf. Det var precis som jag trodde, man gör inget åt det, utan inväntar bara att det ska sluta göra ont. Det verkar vara en spricka i revbenet som jag trodde, hon sa att det brukar göra mer ont efter ungefär en vecka (vilket det gjorde) och att det kommer hålla i sig rätt länge. Som sagt var det inget att göra åt, bara att ta det lite lugnare med de saker som gör ont (inga situps eller nysningar för mig med andra ord)...

Det enda suspekta var väl att jag inte har någon aning om när det hände, hade bara lite ont när jag kom hem från Thailand. Sen dess har det blivit lite värre, men det hindrar mig ju (uppenbarligen) inte från att göra något direkt.

1 kommentar:

Olle sa...

Man brukar säga att ett revben läker på fem veckor. Kommer ihåg en gång när jag hade så häftig hosta att något revben sprack. Det var inget drömläge direkt eftersom hostan fortsatte även efter revbensbrottet...

Se till att du inte blir förkyld!
Olle