2006-05-25

Drömma sig tillbaka

Drömmer mig tillbaka till Thailand lite då och då. Det var otroligt roligt där, upplevde massor. Nu håller Jenni på att försöka övertala mig att följa med henne och Susen när de åker ner till Australien, Nya Zeeland och Thailand. Det skulle vara någon gång under hösten eller framåt jul kanske. Jag kan ju inte säga att jag inte är lockad. Sen hur det blir får vi väl se, en sak som avgör är ju hur ekonomin ser ut, sen är det inte helt omöjligt att det krockar med exjobbet. Funderar på att göra mitt slutgiltiga exjobb redan nu i höst, och i så fall kanske man kan hinna med en längre resa efter julen? Framtiden får utvisa hur det blir.

Lägger upp en bild från Thailand också som vi tog under sista dagen efter all shopping. Allt på sängen köpte jag under cirka fem timmar och det kostade en bra bit under 2000 kr. Bara det är ju en anledning till att drömma sig tillbaka.

En annan anledning är vädret. Det regnar ute. Ofta tycker jag om regn, det kan vara avkopplande, rogivande, vackert och mysigt. Det här regnet är bara blött, kallt och deprimerande. Blääää!

1 kommentar:

Olle sa...

Du har varit flitig med bloggen! Det var ett slag sedan jag tittade och det finns mycket att läsa nu. Hur hinner du allt?

Olle