2006-08-23

Long time no see...


Nu var det ett jäkla tag sen jag skrev här, av den naturliga anledningen att jag inte haft tid överhuvudtaget att sitta här och skriva. Synd, men det har ju varit av trevliga anledningar så mig gör det väl inget egentligen.

5 dagar har gått alltså, vad är det som hänt? Nolle-p är i full gång, så både förra veckan och helgen har varit helt fullpackade. Exjobb på dagarna, träffa nollan och leka på kvällarna. Uttröttande men himla skojigt som sagt!

Pooler, tacos - Mmmmm....

I fredags hade vi "Anders och Fredriks förfest" utanför min lägenhet. Alla nollan, faddrar och en massa folk kom hit. Ca 35 pers kanske? Vi badade pool, käkade tacos och drack lite läsk och cider och öl. Några häfvtränade på parkeringen, medan vi andra umgicks, sjöng och hade trevligt. Ett gyckel från spexgruppen hann klämmas in också, mycket trevligt. Verkade som att nollan hade trevligt också, det är nästan det viktigaste. Efter förfesten gick de flesta upp till Kårallen för att gå på nolledisco, medan jag och en handfull andra stannade i lägenheten för att festa vidare. Blev en sen men mycket mycket trevlig kväll.

I lördags var det badutflykt på dagen med, err, tre nollan och några faddrar. Förvånansvärt få nollan som dök upp, men vädret var ju inte så bra heller. Skoj att bada oavsett och det var ju kul att det faktiskt var fler tjejnollan än killnollan, det händer inte så ofta. Efter badet så var det ÄoPoP (Ärtsoppa, Pannkakor och Punsch - såklart) där jag och Johan var toastmaster. Mycket trevligt, blev en lyckad sittning tycker jag nog. Det var några riktigt bra gyckel, både CQ och URF var riktigt bra på att gyckla. Peter och Miro var självklart skitbra.


Oh well, jobb nu... fortsätter berättelsen och lägger upp mera bilder senare...

Inga kommentarer: