2006-08-28

Nolle-p äter tid

Nolle-p har (som ni förstår / har förstått) ätit all min tid de senaste två veckorna. Har hunnit blogga ytterst lite, men är inte så underligt med tanke på att jag knappt varit innanför min egen dörr förutom när det varit fest här. Så kan det vara. Härliga två veckor som vanligt, lite traumatiskt att tänka att det var ens sista nolle-p bara...

Svartan satte en bra slutpunkt på nolle-p. Träffades på morgonen vid åtta-nio nångång med några stycken hemma hos Therese för att sen börja gå mot Miros förfest. Där var väl ett tjugo-trettiotal personer som man inte träffat på länge, mycket mycket trevligt var det. Vidare till plaskdammen och lekplatsen för att njuta av vädret och all dricka man fortfarande hade kvar. Efter detta var det sillfrukost, runda i skogen och grillning på discot på kvällen (hur kan det ta fem timmar att gå en liten runda? beats me every time...). Mellanfesten blev mer en tillnyktring för att slippa bli bakis framåt kvällen och sen gick vi aldrig in på discot till slut. Korv på Statoil är dock väldigt gott!

Nu ska det bli lite allvar igen. Går inte att festa mer än två veckor i sträck tror jag, så nu ska man försöka återgå till rutinerna. Sova tidigt, städa lägenheten och exjobba hela dagarna. Ska bli skoj och jag tror att vissa av mina inre organ är glada över detta.

Återkommer med mer bloggande framöver såklart, tro inte att jag slutat bara för att jag inte haft tid på ett tag.

1 kommentar:

Olle sa...

Har man tillgång till din kalender som jag så är man bara litet förundrad hur det satsas på nollan - och inte överraskad över att andra saker som studier och annat världsligt får läggas åt sidan. Eller är kanske phösningen något som väsentligen klaras utan nollan?

Svartan verkar vara kulmen på det hela . Att starta festa kl åtta. Beats me too, really...