2006-09-05

Live and kickin'

Tro't eller ej - jag lever faktiskt. Har inte tid att skriva nu, men borde nog ha det snart tycker jag. Var nollephesten i helgen, vilket var väldigt trevligt. Grymt jobb CC och CQ. Mysig sittning - men jag börjar bli trött på att få en stor hand framför munnen för att folk tycker jag ska vara tyst. ;)

Ikväll är det sykväll i vårt vardagsrum och det ser nästan inte ut som ett bombnedslag längre. Onsdag är det kick-off med Attentec hela kvällen och när jag väl kommer hem vid elva kanske jag ska iväg på Kalasmottagningen med eftersläpp. Missar Soundtrack of Our Lives, men hey, sånt är livet.

I helgen ska jag upp till syrran och familjen och framförallt Julius som fyller 5 år! Stor grabb nu! Ska bli så härligt att få träffa dem igen!

Japp, det var en kort sammanfattning, det kommer mer vid tillfälle - när jag har tid och lust att vara lite djupare. Bilder på väg också kanske.

Inga kommentarer: