2006-11-22

Framläggning och examensfest!

Nu är det mer eller mindre spikat. Jag och Fredrik har vår framläggning måndagen den 11 december klockan 16. Lokal är inte bokad än, men om någon skulle vara intresserad är ni välkomna att komma dit (återkommer med lokal så klart).

Dessutom är väl tanken att vi ska ha en examensfest. Denna är preliminärt spikad (kan komma att ändras, men finns egentligen inga andra vettiga datum) till fredagen den 15 december. Var den kommer vara är inte helt bestämt än, men en inte helt otrolig gissning är väl att den kommer vara i min lägenhet. Alternativet blir att hyra eller låna en lokal, men det ska nog inte behövas?

Om festen blir den 15:e blir det väl lite avskedsfest för mig samtidigt antar jag eftersom jag åker till Stockholm dagen efter och försvinner i två månader på tisdagen. Dock är det väl examensfesten som är det viktiga, men ju fler anledningar till att festa desto roligare kan man ha det! ;)

Återkommer med datum, tider och lokaler för allt ståhej när det är mer bokat.

Inga kommentarer: