2006-11-29

Innebandy, sova och felskickade mail

Jaha, ännu en dag till ända då. Idag har det inte hänt så fasligt mycket faktiskt - jag gick upp tidigt och jobbade några timmar, gick och spelade innebandy och åt i Mjärdevi. Efter lunchen gick jag hem, jobbade en timme och sen la jag mig och sov. Har sovit alldeles för lite tre nätter i rad, så nu sov jag istället fem timmar mitt på dagen. Var väl inte helt genomtänkt kanske, men jag håller nog på att bli sjuk för jag är jättetrött nu igen. Känns som om jag har feber, men termometern ger inget utslag. Men det blir nog bra, har inga planer på att bli sjuk nu direkt.

Har fått två felskickade mail idag också. En bild från/på en Anki i Göteborg, dock ingen jag känner och dessutom verkade hon vara kring 50. Det andra mailet var roligare, det var en bekräftelse på en bokning av massa bilar till olika tillfällen. Fick också hemnumret till min namne i Göteborg, så nu vet jag mer om honom också. Yey! ;)

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa mina nya guideböcker. Godnatt!

Inga kommentarer: