2006-11-07

Nytt utseende

Nåja, kanske inte så revolutionerande ändring i själva utseendet, men insidan är åtminstone helt ny. Jag har precis uppdaterat från gamla klassiska Blogger till Blogger Beta som innehåller ny funktionalitet och nya funktioner.

En av de häftigaste funktionerna är kanske möjligheten att lägga kategorier eller labels på mina inlägg. Kanske inte så faslans användbart om man tänker efter, eftersom det alltid har mig som subject och sällan så mycket mer. Vi får väl se hur det urartar sig helt enkelt.

I övrigt så har dagen förflutit ganska långsamt. Det har varit exjobb, skriva rapport, skriva rapport, äta lunch, skriva rapport och sen gå hem lite tidigare. Hoppade över C-sektionens höstmöte för att vara hemma istället - jag hoppas vi fick ansvarsfrihet ändå!

2 kommentarer:

bluerain sa...

Nope, ingen ansvarsfrihet! :(

Det fanns ingen revisionsberättelse och då inget ex av vår verksamhetsberättelse fanns på mötet bordlades alla punkter till nästa sektionsmöte.

Men ja, tror det skulle bli ett extrainsatt höstmöte av andra orsaker... eller så skulle det inte bli det... i'm not sure

AI sa...

Hmm, var du där egentligen? :)

Synd att det inte blev någon ansvarsfrihet, men det ordnar sig nog. Jag får väl vara ansvarig ett tag till helt enkelt...