2006-11-13

Hes

Idag har jag varit hes. Sen i lördags när vi festade och jag hade jätteont i halsen har det verkat som att jag skulle bli jättesjuk. Har jag trott iaf. Men det blir aldrig något. Har varit hes både igår och idag - så det låter som jag är i målbrottet typ. Men i övrigt känner jag inga sjukdomstecken alls. Iofs verkar jag inte känna någon smak heller, så något fel är det väl, men inget jag känner av. Jag har varit rätt pigg hela dagen och har inte haft ont i halsen, huvudet eller varit snorig. Mycket underligt på det hela taget.

Exjobbet går suveränt. Idag skrev vi nog klart de sista delarna, så nu är det korrekturläsning som gäller framförallt. Lär vlä hitta stora sjok med text som måste göras, men i övrigt är det klart. Sen ska allt in i Latex-mall, det ska fixas referenser, förkortningar, figurförteckning med mera. Men målet är att vara helt klara innan helgen - vi får väl se hur det går med det!

Inga kommentarer: